دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 139
نویسنده : Admin

 

Hamed Mahzarnia Mehmooni دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی با بالاترین کیفیت
ترانه سرا و آهنگساز : حامد محضرنیا ، میکس و مستر: آوا رکورد
ویولن : پیام طونی ، تهیه کننده : مقداد مومن نژاد
این آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی :

همین امروز تو تنهایی نشستم یه گوشه دوباره
به عشق تو که برگردی ببینی که بارون می باره
می خوام باشی که من باشم
چمی خوام که تو قلب تو جا شم
زیر این صف تو این خونه
دلم با تو خوشبخت می مونه
دلم گرم به این روزا که تو هستی کنار من
می خوام باور کنی که دیگه شدی دار و ندار من
توی مهمونیه قلبم بازم مهمون چشماتم
نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی

♫♫♫♫♫♫

احساس من به تو تموم نمیشه
قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه
بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه
احساس من به تو تموم نمیشه قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه
بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه
دلم گرم به این روزا که تو هستی کنار من
می خوام باور کنی که دیگه شدی دار و ندار من
توی مهمونیه قلبم بازم مهمون چشماتم
نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حامد محضرنیا , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ مهمونی , دانلود تیتراژ , دانلود تیتراژ برنامه , دانلود تیتراژ برنامه مهمونی , متن آهنگ جدید مهمونی حامد محضرنیا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: